مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-13اجتماعي

دروازه عتبات| توزیع 600 هزار پرس غذا در پایانه مرزی مهران توسط آستان قدس رضوی


آستان قدس رضوی 600 هزار پرس غذا در پایانه مرزی مهران در زمان اربعین پخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز بهرام نیا استاندار ایلام در دیدار با محمد حسین استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی کشور گفت: ایمنی سلامت و آرامش زائران بسیار مهم و حیاتی است و به کمک و مشاوره همه عزیزان زیر ساخت های اربعین از جمله مایحتاج اولیه، بهداشت و درمان و تغذیه برای زائران فراهم شده است.

وی افزود: به دلیل تردد بالای زوار از مرز بین المللی مهران در ایام اربعین باید به این مرد در مقایسه با سایر مرزها توجه بیشتری شود.

استاندار ایلام ضمن تشکر از مجموعه آستان قدس به دلیل اهتمام در امور اربعین بیان کرد: برای جلوگیری از تراکم زیاد زائران در مرز مهران زمینه اسکان 30 هزار زائر در منطقه چغاسبز و 20 هزار زائر در سایر اماکن ورزشی و فرهنگی، مذهبی و .

استان مهیا شده است.

بهرام نیا گفت: 300 میلیارد تومان قرارداد در حوزه راه های استان در حوزه اربعین منعقد شده که نیمی از مطالبات پیمان کاران این حوزه پرداخت شده است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: هم اکنون 110 نفر برای استقرار مواکب به منظور خدمات دهی در مهران نام نویسی کرده اند و آستان قدس رضوی 600 هزار پرس غذا در پایانه مرزی مهران اربعین پخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| توزیع 600 هزار پرس غذا در پایانه مرزی مهران توسط آستان قدس رضوی

دروازه عتبات| توزیع 600 هزار پرس غذا در پایانه مرزی مهران توسط آستان قدس رضوی